RÅTTA

Satt och kollade på gamla bilder, och kom fram till att jag verkligen inte ville backa tiden.
Även fast jag haft de roligt och bra så är de såå skönt att känna sig någorlunda Vuxen..
 
Man har alltid problem, löser man något så dyker det alltid upp något nytt och det är väl det
man ska leva för, att lösa problem för att få sitt liv så bra som möjligt.. typ.
 
Just nu måste jag lära mig själv att äta ordentligt, har inga hungerskänslor alls förrän ja inte ätit på 20 timmar.. 
Får i mig några få mackor till frukost/lunch med nån juice och sen blir de inget mer förrän middagen som
ja måste tvinga i mig vid 19 tiden.. möjligtvis att ja äter en frukt som kvällsfika..
 
Humöret blir väldigt svajjigt och jag mår allmänt psykiskt dåligt.. 
De här märks på människor i min omgivning som blir likadan som mig = ond spiral.. = bara blää
 
Pluggar som en idiot just nu och vill verkligen att de ska gå vägen för klarar inte jag de här så e de rätt ute med mig på sjuksköterskefronten, spelar ingen roll hur bra man är praktiskt :(
 
Måste vara lite självisk framöver och ta hand om mig själv innan jag börjar tänka på andra, de e en typiskt "johanna-grej".. Gör allt för alla andra men skiter lite att jag hamnar i kläm.. Ändring! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback