PLUGGTORKA

Försökt plugga idag men verkligen ingenting går in i denna skalle..
Ska åka iväg å handla lite, kanske hjälper.. hmm
Imorgonkväll drar jag till Kozca iaf, tar med mig datorn och en fulladdad kamera :)
 
Bytt p piller nu och barnmorskan sa att de gamla va väldigt känt för att framkalla depressioner, humörsvängningar osv så det känns väldigt bra att jag tog steget å bytte.
 
Längtar till Göteborg horse show 2013 som närmar sig med stormsteg! 
Ska kolla på en ny ridhjälm, en ridväst/jacka, handskar :)
 

Kommentarer
» Camilla

Får man fråga vad du hade för p-piller? Ska snart till barnmorskan jag med nämligen :p

Svar: Det som inte fungerade alls va Neovletta/Alternelle 28, och de ja fick nu hette typ Jaz.. :)
Johanna

2013-03-20 // 03:23:32
URL: http://Blondinbylund.blogg.se
» Camilla Bylund

Jag har samma, men funderar faktiskt på å prova nå annat å se om ja skulle må bättre.. :p

2013-03-22 // 01:02:41
URL: http://tankarpanattgammalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback