OFFLINE

Har mina perioder när jag mår bra psykiskt och fysiskt men oftast tas ja ner på jorden väldigt fort..
Så fort jag fått börja rida igen så kommer de nog kunna hållas normalt :)
 
Hade ven och kapillärprovtagning igår och de gick faktiskt över förväntan, jag är väldigt skakig i mina
händer och min rädsla av att ja inte skulle kunna ta nå prover gick bort nästan direkt då ja kom på 
en strategi om att hålla handen mot armen på patienten :P Träffade rätt på en gång (hade alltså specialarmar i typ plast som man ska lära sig sticka på).. 
Sen lyckades ja med alla stick och allt som man skulle göra, så ja e supernöjd! Längtar tills vi får komma ut på 
praktiken och göra de på en riktig arm :)
 
Ska packa och först åka och vaccinera mig i övik och sen direkt upp till Skellefteå, 
Kozca och Ida vann deras första tävling igår så nu ska de jobbas hårdare så att även nästa tävling blir så :D
 

Kommentarer
» Cathie

Läskigt å hålla på å sticka sådär! :P

Svar: Nja, de blir ju vad man gör de till :) Ja har legat väldigt mkt på sjukhus själv så man vet exakt hur det går till och hur det känns för patienten.. man vet ju hur man ska gå tillväga för att skada så lite som möjligt :P
Johanna

2013-03-05 // 11:07:17
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback