LUGNA PUCKAR

Sitter hemma hos min mor och far i Höga Kusten och bara tar de lugnt, utan min karl,
de här behöver jag! 
En liten beylis och bli allmänt uppassad och slippa vardagen..
Skulle ju igentligen vara med Kozca nu men hennes ryttare/skötare har varit sjuk hela veckan så de
kändes som en dålig idé att träna järnet..
Så ja åker upp på onsdag och stannar där till på söndag :)
 
Fick reda på provresultat idag och de blev 0,5 poäng från G på ena och 0,5 poäng från VG på de andra,
lagomt less men har hittat en grej på de ena provet som jag nog kan se till så att jag slipper
göra omprovet :P 
 
Nu ska ja bara chilla och ta hand om mig så att jag mår bra.
 
Papi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback