LOVE IS A DRUG

Försöker "släppa" taget om min sjuka kärlek till killen, eller iaf lite så jag inte mår dåligt utav det..
Kan bli så otroooligt svartsjuk utan någon anledning. Och han är likadan, 
så vi måste båda släppa taget lite för att känna att vi faktiskt är två fria människor men som 
bara vill vara med varandra resten av livet.
 
Dom som känner mig väl vet också hur mkt jag har kämpat med detta förhållande och hur 
mitt liv ska vara, och jag tänker aldrig ge upp!
 
Bara små saker som att man skickar ett extra sms när den andre mår dåligt typ "kommer hem snart och håller om dig <3".. börjar nästan grina när ja skriver detta för kärleken är det största och starkaste som
finns på de här jordklotet och det är värt att kämpa för :) 
 
Men man måste se upp så att det inte förgör en, att man äts upp inifrån och till slut så är den person
man va ifrån början spårlöst borta.
Vill man bara ändra på personen man är med så är det inte meningen att man ska vara tillsammans.
 
Nu ska ja gå och köpa diskmedel :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback