INGA BEKYMMER

Nyss gjort tentan i Läkemedelsberäkning och de gick riktigt bra.. Kan inte komma på nått som ja gjort fel, 
så bara att vänta å se vad resultatet säger.
 
Men är det inte de ena så är de det andra.. försöker plugga till nästa tenta som är på torsdag men har INGEN
motivation alls.. "Ska jag bli sjuksköterska eller inte?" Typ så går mina tankar just nu..
Jag har inget plugghuvud överhuvudtaget och jag tycker inte kurserna blir lättare, snarare tvärtom :S
 
Längtar iaf till praktiken, då får ja ju svar på mina frågor :)
Men just nu så suger allt!
 
Hade helt fantastiska dagar i Skellefteå och bara njöt av sol, fina hästar, trevliga människor.. 
Måste bara få in de på "spara" i hjärnan och hjärtat så att man klarar av livet tills nästa gång.
 
Film sen igår då jag tränade Ida och kozca :P Stäng av ljudet om ni inte vill höra mig skrika instruktioner ;) haha
 


Fotade även Ida och hennes 2 hästar + Kozca i de fina vädret, här har ni lite smakprov :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback