PLUGGHÄST

Försöker organisera träningar som är 20mil bort.. Det är -2 grader hemma i Umeå och -17 grader i ridhuset..
Bara att ringa runt till alla och ställa in samt fixa nya ridtider ;) Alltid så roligt att vara den som organiserar..
 
Längtar till imorgonkväll för då får jag åka hem till Lid igen och sen träffa och rida Kozca!!
Är så otrooligt ridsugen och ja antar att Kozca kommer blir lite väl glad när vi tar oss en tur innan
vi lastar på henne.
Livet leker just nu, även fast det är massor att plugga, och jag har inte riktigt den ekonomin ja vill ha.
Tågen går som dom ska och vi håller sams och samarbetar hemma..
 
Kanske tråkigt att läsa min blogg då allt går bra ;) Men så är livet.. de går i vågor och även solen har fläckar.
Jag är sån som har väldigt höga toppar och väldigt djupa dalar, och de finns bara en person i min närhet som
verkligen vet hur jag mår.
Många gånger jag sagt till mig själv att jag måste söka hjälp på psyket men bara de får gå några timmar så
kan jag ändrat mig helt om de.
Sen när jag mår bra så känns de som om ja kan klara allt jag ger mig in på och att ingen någonsin kan stoppa mig ifrån att vara lycklig.
Människan är skör, det har jag lärt mig och man måste ta till vara på varenda sekund av livet när man är lycklig så att man kan använda sig av det sedan då man mår dåligt så att man klarar sig igenom det svåra.
 
Ojj vad ja gräver djupt nu :P haha inte riktigt meningen men man får sina frågeställningar och funderingar på livet nu när man pluggar om det, superintressant och det ligger nått i allt som sägs och händer..
 
 
28år gammal ponny
 
Från liten till stor, men även fast man är stor kanske de inte betyder att man är vuxen, och även om man är liten så kanske de inte betyder att man är en bebis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback