NO SCHOOL FOR ME

Då har termin 2 på Sjuksköterskeprogrammet börjat, tiden springer iväg!!
Kunde då inte ta mig till skolan pga. min ekonomiska sits, promenera till övik känns inte som ett alternativ.. bara ca 10mil ;)
Klev upp tidigt imorse för att skicka ett mejl till kursansvarig och säga att jag vill vara registrerad på kursen iaf även fast ja inte kan vara med på uppropet, fick ett stort OK tillbaka och sen somnade ja om :I
Har iaf gått igenom vilken kurslitteratur som behövs osv och de e bara 1 bok som fattas, har kollat med lite gamla sjuksköterskestuderande som kanske kunde låna ut :) 
Läst lite och känner mig rätt med på vad kursen går ut på.. kommer nog bli en bra kurs för mig! Mycket som är taget ur praktiken.
 
Ska åka och köpa buss/tågkort nu med karln, kommer få låna pengar av honom till de så att ja iaf kan åka på skolan imorgon.. Känns som om man inte kan vara borta för mkt nu, då e de rätt kört..
 
Är sjuuukt ridsugen men ja hinner inte alls med mig, ska se om ja ska hyra en B-kortslastbil och köra Kozca eller om de blir skicka med stor hästlastbil.. Ska ringa och se vad de e för pris bara.. och flörta lite snällt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback