LITE LJUSARE

Satte mig ner och räknade på om ja behövde ta mer lån eller hur de va som..
Och det går precis 0. 
 
Dock så har ja inte räknat in resor till Kozca.. "/ så där går de lite back varje månad.
Vill verkligen inte ta mer lån och varje resa till kozca kostar 200kr tur och ret.. 
 
Kanske tar ett lån fram till sommaren och sen jobbar som en idiot i sommar och har bara halvt lån 
nästa termin.. 

Delar med mig av det här för att de är så himla aktuellt för de flesta, kämpar för att få de ekonomiska att
gå ihop som studerande.
När vi gick in å skulle köpa buss/tågkortet till mig så möttes vi av en väldigt otrevlig expidit, karl såklart!
Grinig när vi ställde frågor och vi fick aaabsoluuut inga studentrabatter, även fast ja hade fått den informationen
via telefon.. SUCK på vissa människor.. fel person på de stället.. 
 
Jag kommer btw antagligen få köra Kozca själv i helgen.. kostade 2500kr att köra henne med lastbil..
Det kommer bli en lååång helg.. 60mil ska köras med transport :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback