OJOJOJ

Fy skäms på mig som inte bloggat nått överhuvudtaget på flera dagar!!
Har haft en händelserik helg och de har varit supertrevligt..
Va ute i fredags och festade med en jättegammal klasskompis på Allstar, mkt folk och
trevligt sällskap helt enkelt.. kan ju bara bli bra :)
Kom hem kring 03.00 och somnade med kläderna på.. hade då varit vaken i 22 timmar.. haha
Freddan väckte mig vid 9 och sa att de va bara att kliva upp.. jippi, klev upp och va fortfarande
på fyllan.. ;)
Skulle åka ner till mamma och pappa å städa ut ur huset då vi inte ha hunnit med de än,
men först skulle fredrik döma hockey i övik så vid 13 åkte bilen ifrån Umeå..
Kom hem till byn vid 19 typ och gjorde då lite mat sen så däckade vi i soffan.
Ja va btw inte körbar förrän kl 21 på kvällen ;D blev nog lite mycke vätskor på fredagen haha
 
Städade hela söndagen och kom hem kring 23 tiden, kastade mig in i duschen och freddan gjorde
mat. Hjälpte honom med nå läxor med så kom ju inte i säng förrän seent.
Väckaren ringde 06.30
 
Åsså har ja varit i skolan hela dagen idag, sitter och väntar på att tåget ska dyka upp nu bara.. :)

Har btw fått massa update om hur de går för min älskade Kozca, och hon verkar trivas å fungerar
jättebra i ridningen :) Ska som sagt upp till henne på fredag och då följer min kamera med..
 
Vill också ut och rida men ja har iiingen tid över alls.. jättejobbigt!! :(
 

Kommentarer
» Camilla

Jag vet precis vad du menar!! :(

2013-02-04 // 19:52:36
URL: http://blondinbylund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback