RIDIT

Va en sväng till Härnösand med mamma idag å hade lite kvalitetstid med henne, drog sedan till
stallet å red Kozca på ridbanan, superfin även fast ja inte gjort nått seriöst med henne på länge.. va väl tur
att hon skötte sig exemplariskt för vi hade publik med.. ägarna till hästen som står med kozca va där
och lämnade passet till mig, eftersom att de inte kommer få träffa sin Madonna nå mer..
 
Fick iaf ett litet jobberbjudande som jag kanske nappar på, får se hur mkt tid och ork ja har över i höst/vinter/vår :)
 
Har massor av framtidsplaner och jag hoppas att de går precis dit jag vill, som det ser ut nu så är det fullt möjligt.. bara tid som behövs :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback