RIDING?

Va ut igår med kozca då ja visste att ja bara skulle bli sämre, så va till att passa på när man kunde gå iaf utan att dö.
Red ut och de e tur hon e så snäll, satt bara och höll mig i manen och smackade/proade = mindre ansträngning.

Vaknade vid 12 tiden idag och gick ner till mamma och pappa som matade mig med vatten och alvedon, va ganska risig.
Somnade på soffan och vaknade 16.00, klev upp och åt middag och har sedan dess bara suttit i fotöljen och snorat.
Ligger i sängen nu å ska sova, sjukt trött!
 
Tog tempen innan ja drog i mig alvedon, 39,2.. Inte konstigt ja e risig.
Hoppas på bättre dag imorgon, har anmält mig till LA:4 med Kozca 28 september och då ska allt sitta, har även 3 tentor nästa vecka som ska sitta. Wish me luck!
 
Godnatt
 
 

Kommentarer
» L a m i a s . s e

Sv: Har kört igång med munkpeppar till henne, får se om det gör någon skillnad :)

2013-08-22 // 22:13:22
URL: http://lamias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback