HOSTA

Varit på apoteket och hämtat ut halstabletter och C-vitamin-rör.
Hostar och är alldeles febrig, superfint väder ute och hästarna skulle behöva motioneras men det
enda jag orkar idag är att sitta och plugga, som faktiskt kan vara till nytta.
 
Har 3 prov typ nästa vecka och jag måste klara de för att gå vidare i utbildningen så bara att bänka sig vid Word och webb-föreläsningar :)
 
Slänger upp en bild på ett träns som jag funderar på att köpa som tävlingsträns, fungerar inte att rida Kozca på aachen, bara stum. Vad tror ni? Och GlenGordons pannband kanske? :)
 
 

Kommentarer
» Fia-H E V O N E N S

Hoppla, vilka snygga knoppar!! :D :D

Förresten, jag har en helgrym tävling! Där kan du vinna något dundersnyggt, ingen tråkig länk! ;-) http://hevonen.horseworld.se/2013/08/14/tavling/

// Fia -HEVONENS
www.hevonens.com

2013-08-19 // 20:31:49
URL: http://www.hevonens.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback