VILA ORDENTLIGT

Måste knacka mig själv på ryggen och säga att ja måste verkligen vila ordentligt
för att ja inte ska bli sjuk igen..
Är hemma i Umeå efter ett dygn hos mamma och pappa men jag kan säga att jag
inte är ett dugg bättre, psykiskt mår ja bättre än att vara på sjukhus å missa skolan men
fysiskt är de skit..
Har dock penicillin som ska hjälpa men den verkar inte förrän på typ söndagkväll-måndag
så ja ska kolla om jag kan byta KTC grupp till på tisdag så kan ja va hemma på måndag och
vila.
 
Fick hem ett paket som gjorde mig riktigt glad dock :D
hihi en kalender med massa bilder på nära och kära, flest på Kozca tror ja ;) haha
 
Lägger upp en bild på min "hemolys" med som en sköterska på sjukan lyckades med..
Ser ganska hemskt ut IRL..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback