VÅGA?

Vet inte om jag vågar skriva det här, blir säkert värre bara för att.. 
Men ja skriver de iaf, jag känner mig bättre i njurarna, har haft ont på höger sida av magen med men
smärtan är uthärdlig..
Kan inte skriva att jag är frisk för då kommer ja garanterat bli tvärdålig igen "/
 
Men jag känner mig iaf helt OK, ingen ska behöva vara med om de jag har varit..
Missat massa viktig skola men som det lät på läraren så kunde hon fixa så att jag kunde ta igen det iaf
 
Ska försöka va uppe på benen idag och se vad kroppen reagerar som.. har de senaste 2 veckorna bara varit  
uppe korta stunder (max 5min).. När jag lagat mat så har jag suttit på en barstol hela tiden och fått sakerna
serverade åt mig.. Testade å diska några minuter igår och sen blev ja helt slut..
 
Tänkte åka till skolan idag men klarar inte av att gå till bussen-åka buss-gå till tåget-åka tåg-gå till sjukhuset..
Så ja ville ta bilen men då hade Freddan den nere i stan så då sket det sig..
 
Blir tåg imorgon iaf om de inte händer något oväntat :) 
 
Kind of happy
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback