TÄVLING

Fick reda på igår att jag ska tävla i Kågedalen på lördag, en lokal dressyr :P
 
LC:2 - Siktar fullt ut mot vinst, sist ja red denna klass kom jag 2a, dock ej lokal tävling men det känns som om det kommer gå bra bara jag kan programmet.
LB:3 - Samma klass som jag red i Sundsvall och då siktar jag bara på att få bättre procent än de jag fick senast (56,8%), och sist var det en regional tävling så nu ska ja plugga program!
 
Blir bra att inviga den nya plastrongen samt den nya kavajen :)
 
MEN, ska upp till Skellefteå redan imorgonkväll en sväng, Ida ska tävla på SRK på onsdag.
Hoppning - 80, 90cm.
Så upp med alla hennes nya grejor och så vara lite coach/hästskötare
 
Lite kaos-vecka då jag har praktik samtidigt.. 
Imorgon 06.45-15.30, sen direkt med buss till Skellefteå, rida igenom Kozca?
Onsdag Ledig, tävling, åka hem på kvällen.
Torsdag 14.30-21.30, se till att göra uppgiften vi har samt skriva ut lite viktiga saker, sover hos lillasyster i stan.
Fredag 06.45-15.30, direkt hem och svida om, dra med mig Freddan upp till Skellefteå, rida igenom programmen. 
Lördag Lasta hästen å se till att vi är på Kåge vid 09.00, ge gärnet! Åka hem till Umeå
Söndag 06.45-15.00
Måndag: 06.45-15.30 - Halvtidsbedömning praktiken
 
Hahaha ja ni ser ju själva.. fullspäckat
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback