INLAGD

Skulle vara lite envis och trotsa min egen kropp igår då vi skulle ha praktiskt på KTC 
och inte ligga hemma och vila.. Fick äta upp de då jag höll på att svimma på lektionen
å slutade liggandes på toalettgolvet på KTC.. SUCK, fick en sköterska som följde med
mig till akuten där de togs miljarder prover osv och till slut fick ja beskedet att ja skulle
få läggas in på intensivvårdsavdelningen till att börja med.
Hade sjukt ont i ryggen/njurarna men inga prover sa nått konstigt, fick stanna över natten,
inga värktabletter fungerade så imorse när ja lämnade prover så visade dom att jag
hade vita och röda blodkroppar på fel ställen = penicillin till mig.
 
Enligt läkaren skulle ja mest troligt va lika dålig/sämre i helgen innan de vänder så Freddan
kom och hämtade mig på sjukhuset och så åkte vi hem till mamma och pappa (kortare väg)
så nu har vi just käkat å nu ska ja bara vila och äta mina tabletter.
VARFÖR just jag?? hela tiden!!
Njurbäckeninflammation för andra gången.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback