GIVE UP

Just nu vill jag bara ge upp skolan och ta hand om mig själv utan att behöva ha i bakhuvudet
att om jag inte går på skolan nu så kommer jag inte klara kursen..
Håller på att utveckla en njursvikt som läkarna försöker hitta en bra stoppmedicin till, 
skulle få ett samtal idag också då mina blododlingar skulle läsas av.
Medicinen jag får fungerar inte alls.. Har mer ont nu än när jag låg på sjukhuset och ibland
känns de som om ja ska gå av på mitten.
 
Dock så känns de mer idag på höger sida, som om man stellagt högra njuren och gör skitont så 
fort jag rör mig... Lyfter ja höger ben så vill ja bara skrika rakt ut :( 
 
Varför ska det alltid va jag som drabbas av en massa sjukdomar??
 
Blir de inte bättre måste jag ju åka in på sjukhuset igen, vill inte!!
 
Önskar ja kunde åka till Kozca och bara mysa i stallet.. men jag orkar knappt ligga i soffan och kolla på 
tv för att ja mår så dåligt ..
 

Kommentarer
» Gina

Stackars lilla du Johanna! Detta vart ju inge roligt alls överhuvudtaget! Snart blir du frisk o kan komma upp till oss;)

2013-04-09 // 05:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback