DÅLIG UPDATE TYP

Känns som de enda jag skrivit om de senaste veckorna är hur dåligt jag har mått.. 
 
Det ska bli ändring på och saker och ting kommer att hända framöver, kanske något
som kommer förändra hela mitt liv.. 
Tiden får utvisa vad de blir som :)
 
Kommer att göra min praktik på kirurgavdelningen nu i slutet av April och efter det så 
bestämmer jag mig...
 
Jago ska iaf få en lillebror i maj och de ser jag verkligen fram emot, en liten 12 veckors krabat
som ska få skutta runt med Jago och se till så att jag å Freddan kan sova på nätterna.
 
Lämnat in pappren för skatten och när ja fick se va ja får ut så gjorde ja ett litet glädjeskutt! 
Fantastiskt vad mkt pengar man får tillbaka, 6 gånger mer än va ja fick ut förra året haha ;D
Kozcas fodervärd Ida´s hund Smilla :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback