IN LOVE

Så kär i livet nu så de bara skriker om de :P haha
 
Åkte till Kramfors Ridklubb en sväng imorse och kollade på deras ponnytävlingar..
Skulle dock rida Loppan kl 12 så de blev en snabbvisit..
Träffade gamla godingar om man får kalla de så :) 
 
Red sen Loppan, hon va lite stretig och ville inte riktigt lyssna på mig utan hellre skrika till 
alla hästkompisar som va i och utanför stallet.. hmm..
Men efter ett tag så lossnade de å flåset kom ikapp henne :) 
Fattade galopp och galopperade lite, sen tror ja hon fick mjölksyra eller nått för hon snubblade,
sen direkt efter snubblade hon igen och då gick hon ner på knäna och tog emot sig med mulen.. 
Jag satt kvar och hon kravlade sig upp igen och stod å glodde på mig som om ja gjort
nått mysko.. haha
Fattade iaf galopp igen och de va inga problem alls.. dock väääldigt svettig när vi slutade ;) 
 
Tog sedan in Kozca å la på henne sadeln :) <3 Har dock inte nån gjord som passar än men
de gör inte så mkt då den ligger så pass bra ändå så bara man sitter mitt på så behöver inte
gjorden va så spänd :)
Försökte koncentrera mig på mig själv och min sits då ja inte ridit i dressyrsadel på 100år typ..
Agneta tipsade om lite saker som fick mig att komma ner i sadeln och slappna av :)
Har dock en vridning i bäckenet så ja fick lite ont efter en stund men de e nog bara för att man
e ovan och har ridit sig sned...
MKT nyttigt! Och Kozca är alltid en pärla :) haha <3
 
Har ju dock inte nå bilder... måste fixa de snart kanske... 
Red i Linne idag då de va typ 100 grader varmt på ridbanan xD
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback