VETERINÄREN

Som sagt så va veterinären hos oss idag.. 
Och de va ju bara just typiskt, ibland behöver man bara ringa vet. så blir allt bra igen..
Såg ju förj*vligt ut igår och kändes sjukt tungt,
men då veterinären kom och vi tog av lindan så såg de nästan helt läkt ut, ingen svullnad och såret hade krympt och va rent.. 
Fick iaf en kompress som ska suga ut de som ev. finns kvar som ska sitta kvar ett par dagar och
som ja ska byta ut och låta sitta ytterligare ett par dagar :)
Fick beröm över hur jag hade skött såret och att hästen va fin och snäll.. och han tyckte han hade stor rumpa
xD haha
Passade på att ge henne en stelkrampsspruta och influensavaccinet så behöver ja inte ringa han igen ;)
 
Loppan reds av en annan än mig idag :D en liten tjej som fick sitta upp och skritta, småtrava lite.. va så halt så de gick nästan inte att trava..
Skötte sig som en pärla så ja blev superstolt över min lilla plutt :) <3 Färdig liten dam
 
Lagat mat och sitter och slår kloka huvuden ihop med min pluggkompis då vi har ett seminarium imorgon :P
 
Framtiden ser ljus ut!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback