VAD VILL MAN LÄSA?

Satt och funderade på vad man vill läsa som bloggläsare..
 
Det beror ju först på vad man är intresserad av,
man vill läsa det man själv tycker är intressant, ex. mode, ridning, ponnysar, hästar, smink, allmänt liv..
 
Jag skriver om mitt liv när jag pluggar till Sjuksköterska och pendlar 5mil tur och retur varje dag med buss, kör sedan bil direkt till stallet och rider min egna häst Niccozca och ponnyn Buttercup som jag rider till/vidareutbildar åt dom som äger stallet.
Skriver även om min lilla katt som jag har tillsammans med min älskade sambo Fredrik.
 
Gillar man det inte, så ska man inte behöva läsa heller.. That´s it.. 
Men man får jättegärna ge mig tips på hur jag kan skriva bättre och göra det mer intressant för just DIG.
 
Ska iaf lämna in glasögonen imorgon så att dom kan sätta in rätt glas och styrkor, längtas nå så fruktansvärt tills ja får på mig dom. Blir grymt skönt!! Allt blir ju bara grötigt å grynigt nu.. :(
 
Nu blir de plugg om Etiska principer och ska diskutera genus och klass... hoj!
 
Sommarbilder :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback