SOVMORGON

Just vaknat och klockan står på 11.18, helt underbart!
Hade sista dagen på praktiken igår och ja va superseg och allmänt borta, men plötsligt
va dagen slut och ja sa hejdå till alla vårdare och vårdtagare..
Det har varit en mkt givande tid men nu är de dags för plugg igen :)
 
Kozca va lika svullen idag när ja tog av lindan, så ja bestämde mig för att riva bort skorpan och
se vad som händer, petade lite på skorpan och den föll nästan av själv, va massa blod och lite var 
under så de va nog det rätta att göra.
Rengjorde ordentligt och la sedan på en steril kompress, bomull och vetflex. 
Tänkte att de skulle få vara så tills idag och sen ikväll får hon va utan när den värsta blödningen har
stoppat.
 
Åkte lite timmerbil med min älskade igår, ville bara varva ner, och efter han hade lossat i övik så somnade jag :P
Så himla mysigt å ligga där bak när de gungar alldeles lagom.. som en vagga typ ;) 
 
Skriver mer sen då ja tittat på såret :)
 
En av dom första bilderna som togs på Kozca :) Min lillasyster, Jan -10 i Linköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback