SISTA VERSEN

Sjunger på sista versen imorgon på praktiken, å ja vet inte om ja tycker de är skönt eller tråkigt..
Fått sjuukt mkt nya erfarenheter och lärt mig 1000 nya saker :P 
Lärt känna alla människor och deras bakgrund och kunnat göra ett litet fotavtryck i deras liv,
helt underbart och det är exakt vad jag vill göra. Vara med människor i alla olika situationer och kunna
vara den som har kunskap och kan hjälpa. 
Har bakat jordgubbspajer nu på kvällen som jag ska bjuda personalen på imorgon som sista dag :)
 
När ja kom hem från praktiken åkte ja till Apoteket och hämtade ut lite VetFlex-lindor och bomull till 
Kozcas ben, sen direkt till stallet och leka veterinär, rengjorde ordentligt och sen smörjde jag på en
salva som va antibakteriell följt av en steril kompress och bomull+vetflex.. 
Va ordentligt svullet precis vid såret så jag hoppas att skorpan släpper nu så ja kommer åt det onda..
Blir de inte bättre får ja ringa veterinären helt enkelt.. Men hon är iaf inte halt, och de e mkt bra!
 
Direkt då ja kom hem igen så gjorde ja en sockerkaka, och tinade jordgubbar samt fixade vispad grädde och iväg de bar till Docksta på VRKS-möte (Vibyggerå Rid och Körsällskap, är kassör), de va jag som hade fikat
och de va tydligen MKT uppskattat! :D 
 
Som sagt.. då ja kom hem sen (vid 21) bakade ja lite till (pajerna) och nu har ja slängt i mig lite middag,
väckaren ringer 05.30, så GODNATT! :)
 
Kozcas ben.. man ser att de är en bula... är helt jämt med bomull under VetFlexen.. "/ <3

Kommentarer
» Elin

Så himla jobbigt! Men motgångar behövs ibland de också :/

2012-10-18 // 21:27:30
URL: http://nanani.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback