GLASÖGON OCH FLYTT?

Är både glad och lite orolig idag.. 
Varit hos optikern och fått fastslaget att jag är närsynt, långsynt och har brytningsfel så jag ska få glasögon
ja ska ha typ dygnet runt ;) Ska bli riktigt skönt att slippa huvudvärken och allt dimmigt som ja inte ser idag.
 
Sen så en till sak, Fredrik, min älskade sambo har kommit in på Polishögskolan i Umeå och börjar där i början av Januari, så han ska flytta dit och jag vill också dit. Boende både i Örnsköldsvik och Umeå är typ fixat men nu är de ju så att jag har en stor bebis på 600kg med.. 
Som måste ha stallplats med full service typ.. 
Men jag har till januari på mig, om de inte hinner lösa sig tills dess så kan ja bo i Ö-vik så länge för därikring finns alltid bra stallplatser..  Men man vill ju såklart bo med sin andra hälft, speciellt då vi inte bott isär på typ 1½år..
 
Blir typ såna här.. Peak Performance :)

Kommentarer
» LINNPLINN

Jag visste inte att du bor i Ö-vik? o.o

SV: Ja det är också rätt klokt att ha olika bloggar för varje intresse som man följer. Jag skulle nog säga att jag själv har detsamma ;)

Svar: Pluggar i Ö-vik men pendlar 5mil varje dag ;) hehe
Johanna

2012-10-22 // 20:43:47
URL: http://kufisk.blogg.se
» LINNPLINN

SV: Åhh. Men var bor du då? :o

Svar: Ullånger :)
Johanna

2012-10-23 // 23:04:25
URL: http://kufisk.blogg.se
» LINNPLINN

SV: Jaha, där bor mina kusiner ;)

2012-10-24 // 13:19:07
URL: http://kufisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback