SNART 20!

Många som har frågat mig vad jag egentligen önskar mig i 20års present.. 
Och ja tycker de e sjukt svårt att svara på de, har fått de ja ville ha, ett par glasögon. 
Så det är ju inte så mkt mer.. trodde ja.. :P haha men när man börjar tänka efter så
kan man ju alltid få drömma sig iväg..
 
Photoshop CS6 - en sak som ja alltid önskat mig och som ja fick också för en tid sen men den versionen är sjuuukt gammal så ja man vill ha en uppdatering helt enkelt :)
Weekendresa till London - har egentligen fått denna present redan, men det är bara att boka den.. haha men de sitter i den som just nu ligger på soffan och sover.. hmm.. 
Pengar - hellre en säker 100-lapp än 3 osäkra trisslotter!
Tårtkurs - vill kunna göra riktigt avancerade tårtor och dekoreringar! Komma lite längre helt enkelt
Vintertäcke till Kozca - hon ser rakt förjävlig ut nu i de täcke hon har.. därför ja inte lagt upp så mkt bilder på henne, hål precis överallt.. de klarar inte en vinter till!
 
Sen är de nog inte så mkt mer.. möjligtvis kläder men nja nä de har ja redan och inget som är direkt nödvändigt som ja behöver..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback