KILL ME NOW

Usch och fy och blä vilket uppvaknande..
Feber och yr å allmänt ont överallt, kunde knappt ta mig upp ur sängen och in på
badrummet där alla mediciner ligger..
Sitter och väntar på att dom ska verka nu så man kan kliva upp nån gång och äta frukost, SUCK!
 
Sen finns de idioter och idioter, jag har sjukt svårt att lita på folk sen en sk. idiot som ja litade på
började vräka skit på mig och gjorde så att ja låste in mig själv i en liten bubbla.
Idioter och idioter som sagt och det är helt otroligt att man inte verkar lära sig av sina misstag.
Jag kommer aldrig lita på en person till 100% igen, på minst 10år framåt. (förutom mamma och pappa typ)
 
Kommer inte direkt passande då ja inte kan gråta (får ingen luft överhuvudtaget och får sjukt ont i halsen)
men men. livet går vidare igen, gissar jag.
 
Nu ska ja bara stanna inne hela dagen och ladda inför morgondagens upprop. Jippi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback