I M B A C K

Är tillbaka på bloggen efter en vecka i Åre och en massa skidåkning :D
Sett Lindsey Vonn vinna Världscupen och hon gick tydligen förbi mig och
ja hade ingen aning om vem det va ;)

Vann även en takbox, men vi får se om dom hör av sig till veckan för än
så länge har vi inte hört ett ljud.. :S

Va iaf till min älskade Niccozca och kramade om henne ordentligt, TACK DIANA för att
du pysslat om henne i veckan. Och TACK AGNETA för att du kunde mocka :)
Kozca verkade glad att matte kom hem och kunde klia henne på öronen :P hihi <3
Så bara för att jag älskar min häst så mkt så blir det en liten stallbomb :)

 

PUSS <3


Loppan å Tesso ska också va med!

Marina skulle också va med på bild ju..


Kozca gör ett jättedyk :) och kom sedan upp med hö över hela huvudet :P hihi <3 elskade heest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback