WONDER

Jag har jobbat hela dagen, fick möta ett superfärskt föl direkt på morgonen och
hjälpa till att få ut efterbörden :)
Byggt hage och varit med på undersökningar..

Ridit Kozca barbacka, red ut faktiskt! FÖRSTA GÅNGEN I ÅR!
Har inte ridit ut eftersom att då ja styrt upp mot vägen så har Kozca bara backat in
i paddocken och de gånger ja väl fått upp henne på vägen så har hon varit mer
i luften än på marken, men idag gick hon upp utan några speciella bråk (ett öra bak)
och kunde skritta både bort och hem utan att takta! :D

Travade och galopperade i paddocken då vi kom tillbaka och hon gick perfekt!
Håller formen hela tiden nu i alla övergångar :)
Jag åkte lite hit och dit eftersom att hon blivit så rund om ryggen men hon verkade inte bry sig :P

Haft Bröllopstårte-provsmak också nu på kvällen och jag fick mer beröm :) SÅ JÄÄÄKLA SKÖNT!
Så den 6/7 och 7/7 kommer att vara riktigt hektiska :P


Jag. Just nu :)
Och ja luktar inte hästprupp som pappa brukar säga ;) haha är mer i stallet än hemma xD


Bild som ja skrivit ut och satt en ram runt och hängt upp vid våran säng <3
Foto: Ida Westin




Erica om Dag 2 - Presentation av mina hästar:

Åh Carisma:D Hon har jag haft en gång i tiden, vart finns hon nu? =)

Svar: Carisma står nu som pensionär i Gottne (Örnsköldsvik) och åker med unghästar på
tävlingar som maskot, och är mkt omtyckt och älskad :)


Carisma
Sto
f. 83
Welsh ponny (B)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback