TÅRTA

Känner mig skitdum och snål å allt möjligt nu.. är man inte tillräckligt bra eller vad e de.. 45kr/bit + ev. andra utgifter (typ sidenband, blommor och lite jobb)...
Fick ju en beställning på en tårta nu som ja kunde ta 70kr/bit för (ingår allt) och dom tyckte de va superbra.. :S
Fått massa beröm för tårtorna och de e massa dyra saker i den som vi inte kan blunda för (färska hallon, mousse, finaste vaniljkrämen).
Jag tror ja bara ska stå upp för mig för ja lägger ner flera månaders planering innan och vill man bara ha en vanlig tårta så kan man lika gärna beställa de, men då får man inte direkt nått minnesvärt.
Let go and go on, jag gör det jag är bäst på helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback