S T R E S S I G D A G

Dagen började lugnt och stilla tycker ja, klev upp och satte igång
motorvärmaren på bilen o gick sedan å la mig igen..
Snoozade en timma och tog sedan bilen ner till Ullånger för att ta
fram bröd tills eftermiddagen.

Åkte hem, chillade lite sen ringde Peder och sa att han ville ha lite
tips å hjälp med en smörgåstårta, så då åkte ja ner till Ullånger
IGEN.. Och satt där en stund tills Niklas (grannen) frågade om ja
ville följa med honom till Ica Maxi och hjälpa honom med vad han
skulle storhandla.

Så då åkte vi ner till Härnösand och handlade, men så gick en sak
sönder på en av pappas skogsmaskiner så vi fick kasta in maten
i bilen å åka så fort som möjligt å hämta reservdelar..

Kastade i oss lite mat på en mack på vägen åsså åkte vi sedan
ut i skogen å lämnade reservdelarna,
åkte hem och lämnade mig :P

Åsså fick Fredrik köra ner mig till Ullånger där min bil stod
och då hade jag 1 timma på mig att göra iordning 31 mackor med
sallad, ost, skinka, gurka å tomat på..

Lyckades få ihop allt i tid med nöd å näppe och städa undan så att de
inte såg ut som ett bombnedslag.

Men sen så va de bråttom till stallet å mocka innan hästarna tas in,
så gasen i botten (typ.. haha) till stallet, och de hann ja med..
Så ja tog in Kozca å Marina då..

Och nu är ja hemma igen och nu kan ja ta de lugnt ^^

Tänkte göra en presentation av hästarna i stallet i nästa inlägg :) Kanske
nått som är intressant? :P


Kozca å Marina idag efter insläppet.
Tror Marina dreglar lite över Kozcas mat :P haha hon får mest i stallet = tar längst tid att äta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback