S T A R S

Idag har ja haft lite mer ont i ryggen igen men de börjar ge med sig nu på kvällen faktiskt..

Red Loppan idag vid 11 tiden,
först va vi i paddocken och gjorde det vanliga, longerade lite först i skritt och trav och
satt sedan upp och skrittade lite, flyttade för skänkeln (försökte iaf :P) och
gjorde halt, ryggning och sedan fram igen.. Svänga hit och dit och bara
få henne allmänt med på noterna.
Kom sedan överens med Caroline att hon skulle gå med oss på vägen, så
på med longerlinan igen åsså mig på ryggen.
Ridit henne utanför paddocken en gång innan och de va rena rama stormen.. haha
men idag gick de riktigt bra, hon stannade då hon blev rädd och tog de superlugnt!
MKT fin ponny!

av 5 möjliga

Kozca ska få komma ut imorgon :D
LÄNNGTAR! Har typ ingen tid/ork till henne just nu, då all energi går åt till Loppan
och min rygg..
Men de e superkul varenda gång ja kommer ut på henne :) <3
Hon galopperade runt i hagen idag och såg allmänt lycklig ut :P



Nån som vill flytta till Californien med mig? :P Behöver sisådär 350 miljoner bara..
De här huset hittade ja på www.luxuryhomes.com



Kommentarer
» Jennifer

Jäklar vilka hus! Jag flyttar gärna med om man säger så haha, utan tvekan! :D

2012-01-11 // 17:56:19
URL: http://jenniferrygaard.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback