S O L L E F T E Å

Denna dag fick en lite mer speciell twist än va ja tänkt..
Vaknade, klev upp och käkade lite frukost.. Va ut och fotade lite och
hade tänkt åka till Kozca men så plötsligt så skulle jag och
Fredrik tydligen åka till Nyland (Kramfors) för att Fredrik skulle döma
och ja skulle köra honom till Sollefteå efteråt..

Så de va bara att göra sig iordning så att man såg anständig ut och
sedan åka till en kall ishall och sitta å tråka där..
För att sedan åka till Sollefteå där Fredrik skulle käka middag och festa
med hans gamla klasskamrater från gymnasiet.

När vi kom fram så frågade dom mig om ja skulle med också och varför ja
INTE skulle med..
Så de blev så att jag käkade middag med dom åsså fick min familj här hemma
ställa upp med att åka till stallet och mocka å de..

Fick i mig massa god mat och pussade Fredrik "farväl" och körde sen hem för
att ta fram lite räkor inför imorgon på Caféet eftersom att jag ska dekorera en
smörgåstårta imrnförmiddag och sedan åka till farfar och Kerstin i Mellansel..

Hmm.. lite mkt text nu men dagen har varit full av saker så.. :P haha
Ska se om ja får in några bilder från dagen :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback