S N Ö

Vaknar och kollar ut, HEJ MITT VINTERLAND!! :D hihi <3
Gick ut å skottade för att kunna komma ut med min bil och
sedan så när ja skulle gå in igen så blir ja kräkfärdig och håller
på att svimma, kastar mig in i hallen, tar av mig kläderna lite fort och
kryper in på toaletten, svetten rinner och ja lägger mig på toalettgolvet
och bara andas.. efter 5min va de som vanligt igen..
supermysko verkligen.. :S jätteläskigt

Åkte iaf sedan till stallet å mockade och pussade på min lilla fläck :)
Så mkt snö så de va ingen mening att rida, blir bara styltor av allt!

Har sedan bara tagit de lugnt men imorgon blir de till att servera på en begravning
med ca 45 pers..  Upp och hoppa i tid! ^^

Fick en kommentar med som ja tänkte svara på ;D


Sussi om F U N !:

Hur gör hon då när hon piafferar i galopp? =P

Svar: Hon står alltså på stället och galopperar helt enkelt ;D hihi


Ska se om ja får fram nån bild med här.. tog en bild på vinterlandskapet imorse och ska
ta ett imorgonbitti med så ska ni få se skillnaden ^^


Kommentarer
» Sussi

Ja men då piafferar hon ju inte eftersom piaff är en 2-taktig rörelse i trav ^^

2012-01-21 // 19:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback