O J O J

Hihi kom precis ifrån stallet, va där lite längre än va ja tänkt då
hon som har hästen som går tillsammans med Kozca va där..
Pratsam som vanligt :P Men vi kom iaf överens om att ja ska hjälpa henne
med hennes häst (RIDA) från och med nästa vecka och sedan få någon sorts
ersättning för de :) SUPERKUL tycker ja!
Suger åt mig all kunskap ja bara kan få tillgång till.. Det handlar om en lite
speciell häst som är väldigt känslig, såå en erfarenhet rikare kan man inte
må dåligt av :D

Rätt kul att ja fått lite snurr på ridningen igen, känns som om ja är ovärdelig
ibland och de ger mig en superkick på självförtroendet :)
Skulle va sjuukt roligt att verkligen få certifikatet "Beridare" med.. hmm..
sommaren kanske bjussar på den möjligheten.. suga på den karamellen en stund
och sedan bestämma mig.

Kommer iaf få en riktigt bra praktikplats i vår/sommar som de ser ut nu för att kunna
söka beridarlinjen (då måste man ha ridit 130/140 hoppning alt. Intermediär dressyr)..
SPÄNNANDE VA?? ;D
Och ja behöver inte flytta för att klara av de :)


carisma och jag längesedan







Mig på lite olika hästar under åren..

Kommentarer
» Jennifer

sv: Nej vad tråkigt att ni sålde stallet :( Varför gjorde ni det?

Ja det är ju så fruktansvärt skönt att ha en helrakad häst!

mycket lättare att borsta och se sår osv :D

2012-01-11 // 17:57:33
URL: http://jenniferrygaard.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback