M A A T !

Dagen har varit riktigt lyckad!

Loppan skötte sig ganska bra idag, va superfint väder så hon ville nog helst stå stilla och sola
istället för att motionera..
Va riktigt seg och inte riktigt på hugget, somnade nästan när ja gjorde halt.
Men hon gjorde det jag bad henne om med lite sura miner..

Åkte sedan hem och gjorde mig iordning för jobb på begravning,
gick riktigt bra de med, å ja käkade 2 smörgåstårtebitar.. Supersmart sådär kl 16 på Em..

Klockan 18 va de bokat bord på Hotell Höga Kusten och 3 rätters..
Började med krabba, följt av kyckling och marängsuisse.
Kändes som om man rullade ut till bilen xD Riktigt gott!
Fick dricka en cider till maten med så ja slapp köra ^^

Och nu ligger man heeelt utmattad i sängen och väntar på John Blund..

Imorgon blir de skoter x 100 :) Skoterfest i Kramfors helt enkelt,
Pernilla och jag kör själva.



Detta fick jag som MMS från Fredrik idag :P haha såå himla söt!


Känner mig duktig! Har tvättat mina schabrak så nu är de rent och fräscht igen, och ja
jag har bara 3.. Går nått sönder köper ja nytt.. Men 3 räcker gott å väl :)


Jag idag på församlingsgården (begravning/servering).
Skjorta från Fredriks garderob, strl L :P
Höga shorts SALT, strl XS
Mönstrade strumpbyxor BikBok
Skor från vinden ^^

Klocka fr Guldfynd och Silverarmband Thomas Sabo Charm Club

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback