H O V I S

Glömde helt bort att blogga igår..
Men iaf..

Hovslagaren kom igårmorse och skodde Kozca, Loppan och Tesso.
Kozca stod som ett litet ljus ^^

Har fått några svar på annonsen men ingen som är seriös.. ska man behöva skriva de i annonsen??

Släppte Loppan i paddocken igår också så hon fick testa sina nya dojjor och det verkade godkänt, dom
satt kvar :)

Ska till stallet kl 13 idag igen och rida henne, Kozca skulle behöva röra på sig med men vi får se hur underlaget är som..


Har börjat käka lite nyttigare frukost och ja har fått med mig Freddan på tåget, supergott!


Loppan skos, har lite problem med balansen så om hon inte kan hålla upp benet mer så får hon
luta sig mot väggen som stöd.


Nickodemus ska vara med också ^^


Jag gjorde pastaröra igår med skinka, creme fraiche, broccoli och massa kryddor ^^ mumma!

Kommentarer
» essi

Hej!

Jag har sett annonsen på henne och tycker hon är underbart fin, har klickat in på hennes annonser flera gånger. Ska skaffa häst i sommar (då jag bor i stockholm är det sjukt svårt att hitta bra stallplats osv) men antar att du vill få henne såld innan dess.. Menmen, kan ju alltid kolla om hon finns kvar när de är dags :) haha ville bara säga det! Hon är verkligen otroligt fin och av den informationen jag fått tror jag nog hon absolut skulle vara något för mig!

2012-03-04 // 17:27:29
URL: http://essiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback