VINTERDEPRESSION

Vet inte om man är sjuk på riktigt eller om de bara är nått knas i skallen..
Orkar knappt ta mig ur sängen, får i mig lite mat men inte alls som ja brukar äta,
ingen feber men huvudet känns lika tungt som om de hade funnits där.
Så fort jag öppnar en bok eller ska läsa, skriva så får ja ont i huvudet, känns nästan som om 
ja blir åksjuk.
Dricker ordentligt med vatten så ja förstår egentligen ingenting.
 
Känns som om man hamnar efter med allt, och som om det är en kavel som går över mig som 
sakta men säkert plattar ut mig totalt..
Kanske borde söka hjälp eller se om ja har nån sorts vitaminbrist nu när de e lite sol ute.
 
Kozca tappar skor hela tiden så kontot är ständigt under ansträngning, snösulor och skor e inte de 
som är mest gratis.. Hinner inte rida Loppan så mkt heller så stallhyran blir mkt högre än vad som 
e tänkt. 
 
Usch fy och blä!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback