MAYHAM

Galen kväll/natt.. 
Varning för mkt text!!

Åkte och hämtade ljud, ljus och köpte div. atteraljer till festen i Kramfors, in på festlokalen och rigga allt.
Hem och duscha å göra sig iordning sen ner på byn igen och beställa mat, ordna stolar+bord+bål inför
öppningen.
21.00 kom dom första in, ja kastade i mig en kycklingrulle som vi hade beställt.
Vid 00.00 va det ca 110 personer på festen, SJUKT!
Och efter det förstod vi att de skulle spåra ur lite, en kille kom fram till mig och sa att han hade skurit
sig och att de blödde mkt och att han höll på att svimma. Rätt person iaf ;)
In i köket och leta efter bandage utan resultat så ja rengjorde de ja kunde med vatten sen upp med
handen i högläge och tryckte med ett ordentligt lager papper och lindade om med vanlig tejp ;P
De höll resten av kvällen :D haha STOLT! xD
 
Sen gick ja och kollade på vad han hade skurit sig på.. en toalett som va söndersparkad och de va blod
och toalettvatten överallt minst 5cm över hela herrtoaletten, så vad gör Johanna? Jo man tar en mopp och
en skrapa och börjar arbeta xD Stod där i säkert 1 timma.. 
 
Gick upp och då skulle folk börja slåss, SUCK!
Ut med dom i snön och lösa problemet (ingen gjorde illa sig).
 
Under den här tiden hade ja hela tiden nån god drink att snutta på men eftersom att ja rörde på
mig så mkt så tog de ingenting :D
 
Kom iaf fram till vem som hade sönder toaletten, så den kan ersättas, jag hann dansa lite så jag
har träningsvärk idag.
Är SJUKT bakis, kom hem vid 5 imorse och skulle upp vid 8 för att torka golven osv i lokalen.. haha
Är nog inte körbar fortfarande ;) Rätt OK 20års fest iaf, de verkade som folk hade roligt 
 
En bild från igår :) Black&White tema

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback