GILLA

De här måste ja bara dela med mig av för de känns som om en tung sten lyfts från mitt hjärta och mina axlar.
Jag kommer att överleva ekonomiskt!!
De räcker dock inte till att ha kvar Kozca, men kanske kan bli så att hon inte behöver va utlånad precis så länge som de va tänkt ifrån början :D
Ska iaf börja rida när ja flyttat, eller först provrida och se om det är något för mig men de e knäppa hästar = passar mig utmärkt ;)
Ett ställe 1mil utanför stan, gratis! Och när ja så småningom känner att de går kan ja ställa Kozca där med.

Lycklig! Inte känts såhär på länge.. Är kär i en kille som är lika kär i mig tillbaka, som ja också ska flytta med och skapa ett nytt liv med utan våra föräldrar som vakar över oss.
Skapa vår egen familj :) Ingen bebis dock, men med vår älskade Jago <3 hihi
Plugg tillsammans genom nöd och lust :P
Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback