FEST

Vaknade på rätt sida idag och de ska bli en perfekt dag :P
Fest ikväll med 90 pers, endast inbjudan och några vakter på plats som ser till att
detta följs.. 
Känns som om de kommer bli GRYMT!
Ska bara se till så att ja hittar en kofta till min klänning, kommer frysa ihjäl annars.
 
Måste åka till stallet å mocka med.. Har sjuk träningsvärk sen gårdagens ridning haha snacka om
otränad..
 
Glor på Mysteriet på greveholm varje morgon och ja e heeelt fast, funderade på om de blir en fortsättning
på Pelle Svanslös med, kanske med Majas och hans ungar ;) haha
 
Drömde iaf att jag körde timmerbil och frågade i sömnen till Fredrik "Vart ska jag lasta upp någonstans??"
haha sjukt
 
Bjuder på min älskling....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback