S Ä L J A E L L E R I N T E ?

Jag står i valet å kvalet på om ja ska anmäla Kozca till Saluhästvisningen i Maj eller inte..
Hon är en grymt fin häst och kommer antagligen komma väldigt långt inom Dressyren iaf,
kanske Fälttävlan vore nått för henne och jag är inte direkt den som åker
runt och tävlar en massa, ja sitter hemma och skojrider, testar, klämmer å känner typ ;)
Jag kanske kommer in på Sjuksköterskeutbildningen i höst med så om ja inte säljer henne
så måste ja iaf låna ut så småningom...

Jag vill ha rätt mkt pengar för henne men samtidigt vill ja att om nån ska ha henne så ska
de va verkligen rätt person..
Är det för mkt begärt?

Vad tycker ni???




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback