G A L O P P E R A R !

Önskar verkligen att ja haft med mig kameran till stallet idag!
Loppan va skitskoj :P

Löslongerade först och då hade vi en bom liggandes fr. långsidan på paddocken
och in mot mitten så att hon kunde hoppa om hon ville, och i höger varv så
hoppade hon nästan varje gång xD Hon har GRYM hoppteknik och suger emot hindret +
taxerar utan att bryta av :) Hon kommer bli nått stort!

Tog sedan in henne och la på henne grejjorna och gick sedan ut igen, och då fick
Caroline longera henne utan mig på så att hon va med på noterna och sedan satt ja
upp och va helt passiv. Satt och höll i mig mest bara, och då när vi travade så
sa Caroline "GAAALOOPP" och Loppan fattade galopp utan problem direkt och
de va inget bus. Stannade henne och berömde och testade igen och samma sak igen,
superduktig!!
Så nästa gång så gör vi likadant fast i båda varven :) <3


Loppan som egentligen hatar mig ;) hah Utsätter henne bara för jobbiga saker xD haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback