B E A U T I F U L L I F E

Idag har jag sovit halva dagen, ridit 2 hästar och lagat massa god mat ^^

Fick hem mina nya brallor med och dom satt som dom skulle :P

Loppan va superfin, galopperade flera varv i vänster galopp!
Ska rida henne imorgon igen innan ja åker söderut :)
Skrittade och travade av henne utan lina och hon är helt fantastiskt fin.

Kozca skulle få komma ut och röra på sig hade ja bestämt med :P
Hittade en dressyrsadel med som passade till henne så ja kände mig
extra taggad ;)
Va förberedd på lite småskutt och protester så Caroline fick sitta och
vakta mig ifall ngt skulle hända :P
Men de gick RIKTIGT bra! Hon grejjade lite men inga större grejor, gjorde
som ja bad henne om och vi är nästintill startklara för en LB dressyr :D
Hon sparkade lite i vänster galopp men hon la av direkt då ja sa åt henne :)
MIN STJÄRNA!! <3


Nya ridbrallorna ;)


Kozca idag efter dagens ridning :) (Lite slaskigt i paddocken ;P)

Lägger upp en bild på en blomma ja tycker speglar mitt liv just nu :) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback