Info om utrustning

Sadlarna jag har är;
En Bates Elevation, 16.5 tum tror ja, Vid(?).. Ligger bra på alla hästar ja
testat den på iaf :) Helt underbar sadel.
7000kr
Den andra är en slit och slängsadel, svart, allround, 16", passar en rak rygg..
Jag har en fårskinnspad under bara för säkerhetsskull :)
500kr
Tror inte ja har ngn bild.. Men en lite äldre modell iaf..
Sedan så har jag ett träns strl Cob som ingen av mina hästar kunnat ha, bara testat det
alltså.. Aldrig ridit med det. Svart.
Måste nog ta lite bilder xD
ett sånt här e de iaf, fast svart.
Inköpt på Hööks för 379kr
Pris: 100kr
Det andra tränset är detta, CH med utbytt pannband..
Jättefint träns verkligen!
Nypris 359kr + 229kr(pannband)
Pris: 350kr
Med orginalpannbandet: 200kr
Tar bilder på resten av grejjorna nu i veckan :)
Åker till Umeå med mami inom några timmar :P

Kommentarer
» sofia

Samt det svarta oanvända cob tränset. /Sofia Klint

2011-09-10 // 22:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback