Haha crazy horses

E bara tvungen att skriva om de direkt nu när de e färskt xD
Skulle ut å rida Nikki, så ja tog ut henne ur vinterhagen.. eller Miranda gick ut hon
med eftersom att dom va så rädda för tråden att ja va tvungen att slänga iväg handtagen
en bit för att komma ut.
Började borsta Nikki (Miranda stod å käkade på gräsmattan) och så plötsligt så gick Miranda iväg,
Nikki blev helt tokig när Miranda försvann ur henne synfält och började studsa på stället..
Som tur va så kom 2st som hjälper pappa lite å kunde ge mig ett kedjegrimskaft.
Gick mot sommarhagen med Nikki som taktade fram och Miranda stod såklart vid vägkanten (på väg till sommarhagen).
Gick förbi Miranda med Nikki, men Miranda uppfattade inte riktigt vart vi gick så hon fortsatte gå på grannens
tomt (gräsmatta), och kom sedan på att hon va tvungen att hoppa över diket för att komma till oss xD
Haha!
Miranda tog VÄRLDENS superskutt över diket, tror att de kröp lite under skinnet så hon skuttade, galopperade
och grejjade en massa innan hon kom fram till Nikki och mig :P
När Miranda märkte att dom va i sommarhagen va hon tvungen att galoppera lite och skutta av sig de värsta ;P
(Jag stod fortfarande å höll i Nikki med kedjegrimskaftet som höll på att krypa ur hovarna..)
Släppte iväg Nikki med och så galopperade dom, å skuttade å grejjade xD Så himla synd att ja inte
hade kameran med mig..
SÅ ja får se om ja får med mig Fredrik ut på en ridtur, så kan han rida på Miranda.. då blir hon nog lycklig..
hon är inte speciellt halt längre..
Hoppas ni orkade läsa xD haha men jag och hästarna hade väldigt roligt iaf..
Blir dock inte nån ridtur nu, de får vänta tills dom sprungit färdigt i hagen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback