svar


l om Update - Home Sweet Home:

du låter hästen vila en vecka och sen tar du en "galopptur" i ridhuset? bra planerat :)

Svar: Jag släppte henne i ridhuset före jag red för att hon inte skulle vara helt cp...
och det var tur att jag gjorde så för att hon hade lagomt mkt överskottsenergi,
en häst tappar inte sina muskler på en vecka bara..

.. om Studentbal - Check:

BILDER BILDER vill se massor med bilder sedan balen :)

Svar:  Fotografen som Peder fixade ska redigera bilderna och skicka dom till mig
imorgon :) Så det blir till att vänta en dag till :P



Ska ut och rida en sväng idag.. Behöver dock en ny sadelgjord för att just nu får en av
oss rida barbacka, och det gör vi inte på Nikki som är så osäker.. Så det blir jag som rider
barbacka på Kozca...... Någon som har en 110cm sadelgjord över så skulle de va jättebra om
jag skulle kanske få köpa den? :P

Funderar på att anmäla mig till nån dressyrtävling å se om det går att styra runt ett LB program..
Kozca sköter sig alldeles utmärkt nu för tiden.
Nikki börjar bli lugnare och står helt stilla i boxen när man gör iordning och så :)



Balfrisyr


Nikki och Pernilla.
Kozcas rumpa i bakgrunden :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback