Ridning



Började lite med Kozca idag eftersom att jag gissade på att hon skulle ha mest överskottsenergi..
Plockade på sadeln och sedan travade ja lite bara så att musklerna skulle bli lite varma,
sen va de full galopp och Kozca busade som en tok, tog några såna vändor för att göra av
med lite energi.
Tog sedan av sadeln och skickade upp Pernilla på henne barbacka.
Red upp till Öden och via kajen, bytte sedan hästar så att ja red Kozca igen, barbacka.
Skötte sig utmärkt! :) hihi



Lilla Nikki fick gå idag med :) Gick jättebra, hon fick gå först eftersom att hon behövde
träna på det, stannade några gånger men var bara att mana på henne så gick hon
framåt igen :P
Fin trav och allmänt bra idag.
Hon ska få följa med till ridskolan imorgon och få se lite annan miljö också..
Blir antingen jag eller Pernilla som rider, men jag gissar på att det blir jag som rider.
Denna dam blir bättre och bättre för varje dag, hur snäll som helst att borsta nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback