Träningsvärk.nu

Red ut en sväng igår på Carisma och Kozca.. Diana fick rida Kozca och de gick faktiskt
riktigt bra, lugn å fin :)
Sen skyndade jag mig hem och skulle käka, precis då ja parkerat bilen så smäller de till
i huvudet på mig "JAG HAR GLÖMT HUNDEN I STALLET" haha så de va panikfart
upp till stallet igen, och vem stod utanför stalldörren om inte lilla Geisha.
Ropade på henne å hon hoppade in i bilen snabbt som ögat.. Hon va överlycklig av att
se mig.. Sötan :P
Åkte iaf tillbaka å käkade lite och sedan begav jag mig till mor och far för att lämna
vovven å sen åkte ja till ridskolan..

Zidane va seg och stark, fick rida för kung och fosterland för att få ihop de..
Men men han e söt iaf och hoppade :)

Släppte sedan in hästarna och lät Geisha va kvar hos mamma å pappa så ja skulle
få vila lite.
Somnade som en stock och vaknade av att Jago låg i mitt ansikte :P <3
Skönt med lite sovmorgon..

Ska åka till hunden nu och sedan lämna pengar till hovslagaren..
Börjar skolan vid 14.00 idag :)


Jag å kissekatten Jago e de tänkt ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback