Sjukligt less

Måste nästan söka upp ngn som man kan prata med..
Blir så less på allting så ja vill bara skita i allt och flytta utomlands!

Kom till skolan å skulle ha vanliga lektioner (enl. schema) men då ja kom dit
och satt i klassrummet fick ja reda på att dom hade ändrat sig idag å skulle
ha nått annat.. (Lektioner som ja egentligen inte ska vara med på) så då va
de inget annat att göra än å åka hem igen.. VÄRT!
JÄVLA SKITSKOLA! SKA ALDRIG MER SÄTTA MIN FOT PÅ NORDVIK IGEN EFTER STUDENTEN!
ALDRIG ATT JAG TÄNKER REKOMMENDERA NÅGON ATT BÖRJA DÄR! Jävla sopor allihopa!
Och jag är bara ärlig och säger exakt vad jag tycker nu.

Sitter och gör absolut igenting nu ist, tänkte kanske stryka gardinerna och sätta upp dom
så att man känner att man gjort nånting iaf, kanske man tar en tur på lilla hoppan också..


Kärlek e ngt som behövs just nu.. bild ifrån sommaren/hösten 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback